söndag, april 23, 2006

Makaronimojs!!!!

Var idag på turné.......igen!
Först K-rauta....sen MAX.....sen Elgiganten......sen Vagnsviken......sen Grythyttan......sen MAKARONIMOJS.....(Tony till sommarstugan)......sen hem. Som vanligt när vi har släpkärra med en massa grejer får man räkna med lite svinn. Ett av Ronnies sommardäck ramlade av mitt i värsta kurvbacken i skogen. Som tur var, var det just då Tony tittade i backspegeln och dagens möte hade passerat 100 m tidigare.
Råkade visst få med mig en påse rena kläder hem också......som någon inte kunde tvätta själv utan mamma fick lov att ställa upp......jag nämner inga namn..........

Härlig dag förresten....det kanske blir vår till slut iallafall!

1 kommentar:

tilda sa...

MAKARONIMOJJS!!!! vafan va fubb !!!
jag som försökte tigga till mej det när jag va i grytan sist...

tss, tack för tvätten btw ^^