fredag, februari 27, 2009

Skumt!

Igår kom Clara med en låda som hon fick i julklapp 2007. Den innehöll material till att sticka en mössa och en halsduk. Hon ville ha hjälp att komma igång. Sagt och gjort, jag började sticka. Då ringer telefonen och min syster frågar vad jag gör. Jag svara att jag stickar, vilket ju i sig är extremt anmärkningsvärt....då visar det sig att Henrik också sitter med en stickning (som tydligen också varit undanstoppad i ca ett år). Vi stickade dessutom mössor båda två!!!

Idag bestämde jag mig att ta steget att ansluta mig till Facebook. Jag blev genast kontaktad av en gammal klasskamrat som jag inte träffat sedan vi slutade nian. Vi chattade om lite ditt och datt och kom fram till att det skulle vara kul med en klassåterträff....15 minuter senare återkommer hon på chatten och undrar om jag kan gissa vad hon fått i posten. Det visar sig att vi fått en inbjudan till klassåterträff!!!

Kanske skulle ta o sadla om till medium eller nåt. Det gäller ju bara att kunna avgöra vilka saker som ska inträffa....

1 kommentar:

Anonym sa...

hm? Jag sökte efter dig på Facebook. Men jag hitta inte dig? Har du bytt efternamn?