söndag, maj 28, 2006

Födelsedag + Morsdag

Jaha! Då har man ännu en gång blivit ett år äldre. Hela 28 år har det hunnit att bli. Denna gång inföll födelsedagen på Morsdag precis som det år jag föddes......snacka om cool Morsdag-present min mamma fick det året!!!

Själv uppvaktades jag med frukost och presenter på sängen på morgonen. Jag fick nya fina handdukar till mitt nya fina badrum.......och så fick jag jättefina påslakan-set till sovrummet......och så fick jag salt- och pepparkvarnar. I köket stod det dessutom en stor blombukett....något dassig dock, då den fått övernatta i bilen utan vatten. Som tur var repade den sig när den väl fick lite blöta.

Jag passade också på att lyxa till det med ett bubbelbad! Holger blev dock väldigt inspirerad av det så han gick in i duschen och hämtade hårschampo som han smetade in i sitt hår......Det slutade givetvis med en dusch....vilket han inte är så förtjust i men han kanske lär sig att inte vara så klåfingrig.....eller inte!!!!

Dagen till är hade jag gjort smörgåstårta....mmmm.....den blev mycket uppskattad. Kul! Jag hade ju komponerat fyllningarna själv.

Jag fick dessutom ett par skor av Ulrika m fam och en skiva med Brian Kennedy av mamma m fam. Ett par teckningar fick jag av Albin och av Stina & Björn fick jag en ljusstake och några doftljus.

En av de bästa presenterna var nog ändå vädret! Det var så soligt och fint att vi till och med kunde sitta ute på altanen och äta och fika....ljuvligt!

Inga kommentarer: