måndag, februari 05, 2007

Kick-off

Helgen tillbringades i Stockholm på årets kick-off i Däckteams regi. Det var en av de bättre kick-offerna jag vi varit på. På fredagen efter en god lunch bar det för damerna av mot Hallwylska palatset följt av dessertbuffé på Berns. På kvällen åkte vi til Skansen där det var specialöppet för vårt sällskap (ca 350 pers). Vi fick gå i de gamla kvarteren och titta på glasblåsning m.m. Sedan var det middag och underhållning på Solliden. Konfrencier var Rickard Olsson (Bingolotto) och underhållningen stod Peter Magnusson och Christine Meltzer (Hey Baberiba) för. Höjdpunkten var sångtävlingen som kungen och Silvia höll i. Detta följdes av uppträdande av Charlotte Perelli och Christer Sandelin samt ett band med Lasse Lindbom (Tänd ett ljus-Triad) i spetsen. Det var verkligen en helkul kväll.....så kul att Tony och jag gick raka vägen från bussen till hissen, in i rummet och i säng......Tony väckte mig 4.30 och tyckte att jag skulle ta a mig kavajen...!!

Dag och kväll två blev lite lugnare. Massage, däckmässa följt av Wallmans på kvällen. Massagen höll dock på att ta kål på mig.....j----r vad ont det gjorde!!! På Wallmans hamnade vi i VIP-avdelningen så att vi inte kunde se den stora scenen, men det gjorde ingenting för vi fick en alldeles egen specialshow ledd av Micke Grahn (Fame Factory-rektorn). Helt suveränt!!! Supergod mat ovanpå det var inte heller helt fel.

På söndagen åt vi en rejäl hotellfrukost (eftersom det inte gick ner så mycket på lördagsmorgonen) och sedan åkte vi till Bålsta där vi stannade till på ett besök. Trevligt!

Dessvärre var Holger sjuk när vi kom hem...39,3 i feber..



(fortsättning följer)

Inga kommentarer: