onsdag, februari 14, 2007

tillägg....Tack mormor!!

jag tror jag glömde nämna att efter att ha varit uppe med Holger fyra gånger inatt kom även Clara upp:
"Mamma, jag har kissat i sängen"
Grrrrrrr.......man är inte så lycklig då.....!!!!
Ska tillägga att det inte alls hör till vanligheten att hon kissar i sängen men hon lyckade pricka in precis den natten som jag for som en guttaperkaboll upp och ner i sängen ändå.

Vill passa på att skicka en massa Alla-hjärtans-dag-kramar till alla som brukar läsa min blogg. En extra varm kram skickar jag särskilt till (gammel)mormor som kom åkandes med frysta blåbär till Holger.......allt för att han ska få nåt gott och stoppande i sig. Efter mycket lirk så smakade han till och med på dem (inte lätt att få i en vrång unge sånt som är bra för honom). Efter ytterligare ett läkarbesök är han nu ordinaerad önskekost. Puh....vad skönt.....nu ska han skämmas bort. Fast nu när han får dricka mjölk, vill han inte ha!!!

Inga kommentarer: