onsdag, mars 21, 2007

Nya bilder...

Vill bara göra er uppmärksamma på att jag har uppdaterat gamla inlägg med bilder. Ändringarna är från januari och framåt.

När jag satt och gick igenom bilderna upptäckte jag att jag missat två trevliga episoder att berätta om. Den första var när vi var på fettisdagsmaskerad (för en månad sen). Hela familjen var givetvis utklädd. Clara var en rosa kanin, Holger var en fotbollsspelare, Tony var en kvinna och jag var rallyförare. Jag kan säga att den som drog mest ögon till sig var nog Tony....han gjorde sig inte speciellt bra som kvinna....eller döm själva. Givetvis bjöds det på semlor. Man fick äta så många man ville. Holger och Tony åt tre var, följt av Clara som åt två. Själv hade jag fullt sjå att få i mig en.

Den andra händelsen att berätta om är att Holger på eget bevåg konstruerat sin första legobil. Gissa om jag blev förvånad när den hade både fyra hjul och fönster, placerade på rätt ställe. Sedan dess har det blivit ett antal fordon såsom flygplan, bussar, lastbilar för att inte tala om släpkärror.

Inga kommentarer: