fredag, december 05, 2008

Kommentarer

Igår röt min syster ifrån på sin blogg för att det är så många som läser blogen men aldrig kommenterar på den. Hon fick en del svar från helt okända människor på det inlägget. Det är så coolt att helt okända människor vill ta del ev ens liv. Jag vet att jag inte har lika många läsare som min syster (kanske beroende på att jag inte är lika duktig på att uppdatera) men jag blev ändå väldigt nyfiken på om jag har några läsare som jag inte känner. Därför skulle jag vilja be alla som läser det här att ge er till känna. En slags läsarinventering kan man säga.....

Kom igen nu....snälla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg så snart du skrivit

tilda sa...

hej, jag heter matilda, är 23 år o bor i stockholm och jag läser din blogg!

jag hoppas på mer regelbunden uppdatering och att få läsa roligheter som händer dej och din familj! krams ;P

Anonym sa...

Jag läser också din blogg.

kram Stina

Anonym sa...

Jag läser din blogg.... =)