onsdag, september 21, 2005

Det finns muskler........

Hjäääääälp!!!!!
Det är så synd om mig. Jag har ont i hela kroppen, speciellt i högra foten. Jag blev vallad på en långpromenad igår...och då menar jag lååååååång! Jag gick fram och tillbaka till församlingshemmet. Det är en promenad på totalt 1,5 mil. Fatta! AC går 1,5 mil. De som känner mig väl blev ganska förvånade. Jag var ganska svettig efteråt eftersom jag hade valt en på tok för varm jacka. Dessutom gick jag tillsammans med en potentiell landslagskvinna till det svenska gånglandslaget. Skämt åsido, man känner sig utan tvekan ganska nyttig, mycket motion och mycket frisk luft, vi hade dessutom motvind åt båda hållen (hur nu det är möjligt!).

I helgen var vi i Stockholm och hälsade på Linda och Katrin. Katrin fyllde 30 år så vi passade på att bjuda henne på en heldag på Gröna Lund. Det var rätt kul trots att natten hade varit kaotisk. Holger gallskrek typ hela natten. Det slutade med att alla var vakna i en liten etta. Tony tog Holger och satte sig i bilen och sov, de kom in efter 2,5 timme eftersom det var iskallt i bilen. Det slutade med att Holger fick Claras madrass i sin säng också och Clara sov hos mig och Tony i en 120 cm bred säng!!!!!
Hur som helst fick vi en fin dag på "grönan", Clara gjorde klart för alla i tunnelbanan att vi var från landet.
"åhhhh, vad häftigt", "hur vet tåget vart vi ska?", "kan vi åka rulltrappa,
snäääälla mamma?!", "det här är ju lika kul som Gröna Lund"

Clara vann en Ior av en kille som var utklädd till Ior, han var verkligen helsöt. Holger var salig när han fick åka bilkarusell och Clara vågade faktiskt åka Vilda Musen som var en ganska läskig bergochdalbana som både jag och Tony tyckte var halvruskig.

Inga kommentarer: