söndag, september 04, 2005

Fyrhjulingssafari

Igår var vi ute och åkte fyrhjuling. Det var Jag, Tony, Tony's mamma, Linda, Katrin, 3 assistenter + 2 makar. Det var helt galet kul. Jag som inte ens har provkört en moped var ju en aning nervös men guuuud vad bra det gick. Idag har jag dock en aning träningsvärk. Det är ju positivt att man har några muskler i kroppen iallafall.

Coola AC på fyrhjuling


Idag har det varit fullt pådrag, först var jag i kyrkan och sjöng lite, sen var det tvättmaskinen som krävde sitt, tillslut har jag suttit och gaggat på ett föräldraföreningsmöte.......bla bla bla....

Holger är en riktig buse. Han blir ju galen om han inte får åka med på åkgräsklipparen när man klipper gräset. Tony släppte av honom för att kunna åka och klippa stigen bort mot ladan. Jag var inne och visste att Holger var med Tony så när Clara kommer skrikandes att Holger är på stigen var det ju bara att rusa ut. Jag hittar min son på den andra bron på jakt efter sin far på åkgräsklipparen.......puh.....gissa om jag var arg...inte på Holger men på hans far som inte kan informera mig när han släpper kontrollen......morr.....Men det gick ju bra!

Inga kommentarer: