torsdag, september 08, 2005

Mina älsklingar

Gud vad det är lugnt, Clara är hos en kompis och Holger sover. Jag älskar verkligen mina barn men jag kan inte sticka under stol med att det är väldigt skönt när de gör något annat än att hänga i mina byxor och skrika eller tjata en stund. Dessutom har ju Holger ett ruskigt humör som inte är av denna världen. Han bara måste var motvals hela tiden, och han skriker, kastar, slår och slänger sig på golvet om han inte får som han vill.............och det är ju ganska ofta eftersom han älskar att göra farliga saker som att klättra, leka med pappas verktyg sitta i bilen och "ratta" mm. Man är väl ganska bortskämd kan jag tro, eftersom första barnet "aldrig" säger emot....inte på det sättet iallafall...Jaja nu är det ju bara att stå på sig och visa vart skåpet ska stå säger Tony....puh...lätt för honom att säga, han som inte går hemma i det hela dagarna.......jaja han är ju hemma på helgerna iallafall. Tiden går ju dessutom ganska fort så innan man vet ordet av ska man väl börja plugga (eller jobba) och sen står man där med barn som är färdiga att flyga ur boet.

Älskar er iallafall!

Inga kommentarer: