tisdag, september 06, 2005

Söstra mi.....

Varför är jag så feg? Först vågar jag inte fråga vad som står på. Sen när jag väl gör det så blir jag bortkopplad. Jag skyller min feghet på att jag inte vill lägga mig i men är det verkligen så. Jag har en känsla av att jag på vissa områden skulle kunna vara till stöd, kanske till och med har varit med om något liknande.......fast det tror nog inte du....eftersom du ser den perfekta ytan.
Du tycker bara att jag är tjatig och präktig men tänk dig noga för hur du
vill ha det i ditt liv och vad som är värt att offra och vad du bör
vara
rädd om.

Jag säger det inte för att vara en översittare, jag gör det för att jag vill att du ska ha det bra.............jag tycker ju faktiskt om dig, lillasyster!

Hoppas att det bara är jag som överreagerar och gör en höna av en fjäder..............

Inga kommentarer: