söndag, september 11, 2005

Höst


Nu är det verkligen höst på riktigt. Vi har städat ur sommarstugan. Tagit hem allting i kyl och skafferi, bäddat ur sängar, stänt in alla kuddar och ställt madrasserna på högkant. Det var hur soligt som helst och egentligen helt underbart.....men det var kallt.....brrrr.....ca 12 grader trots sol. Det är bara att se fram emot nästa sommar. Men det är ju inte utan att man blir lite depp den här årstiden. Jag är så lycklig över att ha ett så underbart sommarställe att åka till. Det är inte alla som har. Jag är också lycklig över att jag har min som med mig hem...levande. Han stoppade nämligen några spikar i ett skarvsladdsuttag. Han fick sig nog en stöt för han blev helt plötsligt jätteledsen och då upptäckte jag vad han hade för sig..............puh!...............ibland känns det som man har någon som vakar över en.

Inga kommentarer: